Dag 6. Van Pedrón naar Santiago de Compastella

YES I DID.!!!
Lopen ging te lekker om halverwege te stoppen. Veel bekende camino mensen tegen gekomen. Iedereen liep eigen Camino. De Duitse dames die ik eerste dag ook tegen kwam, eigenlijk elke dag even gesproken tijdens lunch. Zal morgen wel veel tegenkomen hier in Santiago. Mijn Pelgrimstocht zit er op, maar mijn vakantie nog niet.
😃

1. Petra:
    27 september 2017
    En zo worden vraagstukken gewoon opgelost, gewoon lekker doorgelopen.
    Waarschijnlijk ga je nu nog naar finisterre lopen. Super meid!! je hebt je camino gelopen, en nu nog even ontspannend genieten van wellicht het lekkere spaanse eten en wijn.
    lxx petra
  2. Els Berben:
    27 september 2017
    Ja, ga ik zeker doen. Sangria smaakte al lekker vanavond. Morgen dagje hier en daarna... Staat nog helemaal open.
  3. Wendy:
    Super Els, in the pocket!!! X
  4. Els Berben:
    28 september 2017
    Yes! Vandaag blijf ik hier de stad verkennen. Heb nog één geboekte overnachting. Dan kijken hoe ik beste in Finesterre kan komen en daar hotel boeken. Daarna... Where the 💨 wind will bring me. 😁
  5. Elvire:
    28 september 2017
    Geweldig Els, je hebt het gewoon gedaan! Wat een bijzondere ervaring zal het zijn. Vandaag nog een dagje Santiago verkend toch? Hopelijk heb je ook vandaag genoten! xx
  6. Els Berben:
    29 september 2017
    Ja, gisteren in Santiago gebleven. Vandaag ga ik naar Finesterre met de 🚍 bus. Daar hotel zoeken en vandaag of morgen lopen naar klif. 😽