Dag 10 In Santiago

1 oktober 2017

Vanmorgen eerst ontbeten in het hotel, gewoon lekker relaxed. Daarna toch maar op zoek gegaan waar je je Camino kunt halen. Blijkt vlak bij het hotel te zijn. Ben naar binnen gegaan en rijen mensen stonden daar. Heb tijd in soort kapel gezeten, waar emoties los kwamen. Weet niet precies hoe lang ik daar zat. Iig kaarsjes gebrand. Toen ik eruit kwam was de rij nog steeds enorm. Boven in de huiskamer van het genootschap gezeten en even gesproken met de gastvrouwen. Al gauw werden we vergezeld door andere Pelgrims die even een praatje kwamen maken. Op gegeven moment werd er gezegd dat veel Spaanse jongeren stuk vaag de Camino lopen om op hun CV te zetten. Geen gek idee, want op de Camino ga je toch wel een paar uitdagingen aan een als je het volbrengt zegt dat iets over jou eigenschappen. Ja, zo gaat in het nog niet bekeken. Omdat het nog steeds heel druk was heb ik besloten morgen terug te keren en hopelijk ontvang ik dan mijn Camino.

Verder heerlijk dagje met zonnetje, lekker terrasjes gepakt en mijn portemonnee gescoord 😁.