Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    17 september 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Els Berben:
    17 september 2017
    Hallo 21 september vertrek ik om te gaan pelgrimeren van Tui naar Santiago. Ik loop ook om kwf te sponsoren. Iedereen die wil mag een willekeurig bedrag overmaken op kwf rekening onder de noemer pelgrimeren.(Els Berben) Aan het eind kan je dan zien hoeveel er gesponsord is. Ik hoop op veel steun.
    Warme groet,
    Els.
  3. Petra:
    20 september 2017
    ik wens je heel veel succes met je pelgrimstocht naar Santiago, geniet er van.

Nico
  4. Els Berben:
    21 september 2017
    Zit nu te relaxen Schiphol met een heerlijke chai latte van Starbucks. De zenuwen in mijn lijf komen al een klein beetje tot bedaren... Hoewel... Eerst maar eens vliegen ✈
  5. Els Berben:
    22 september 2017
    Yes, ik ben er. Lig nu in een goed bed in mijn eerste hotelletje. Heel vriendelijk ontvangen en vriendelijke taxi chauffeur die me lopend en mijn bagage dragend voor de deur afzette, omdat auto straatje niet in kon. Nu lekker 💤 en morgen vroeg op. 7 uur ontbijten.